Taistelu Keskustan puheenjohtajuudesta on alkanut. keskustan lehmät Paula Lehtomäki Mari Kiviniemi Anu Vehviläinen ja musta tamma Anneli Jäätteenmäki käyvät lautaset kuumana. Taistelu keskustan puheenjohtajuudesta päättyi Mari Kiviniemen valintaan.

tiistai 19. tammikuuta 2010

Paavo Väyrynen on meidän oma Fyyreri


lähde Verkkoapila
Paavo Väyrynen on meidän oma Fyyreri da duua diia dabi dum dabi dam. Keskustan lehmät ja koiraanleuat murtuvat yksi toisensa jälkeen. Pian meillä on jäljellä vain luonnollinen ja itsestäänselvä vaihtoehto keskustan puheenjohtajaksi ja Suomen pääministeriksi. Väyrynen Väyrynen Väyrynen Väyrynen Väyrynen Väyrynen Väyrynen Väyrynen Väyrynen Väyrynen Väyrynen Väyrynen ja vielä keran Väyrynen.
Urho Kekkonen kääntyy haudassaan kun Paavo Väyrynen pääsee juoksupojan hommista isännän postille. Keminmaan marjanpoimija näyttää ns. Närhen munat. Niitä munia ei ole edes Tuksu Tukiainen nokkinut.
Paavo Paavo kovan onnen poika ohjasta musta tamma ojaan. Vanhan Isän pojan ja Paavon rengin nimeen, Sinun on Suomen valtakunta.
Ovatko keskustan koiraanleuat töpöhäntä koipien välissä satuilemassa yhtenä kankena? Paavon kuninkaantie on sileä mitä nyt mokomat koiraanleuat räksyttävät. Koiraanleuat haukkuu Paavo jyrää.
Minä minä minä minä minä minä minä minä Paavo Väyrynen Väyrynen Väyrynen Väyrynen Väyrynen tulen näen ja voitan. Ikä on rauhoittanut Keminmaan suuren pojan ja hän pärjää jo ilman Tukiaista toisin kuin jotkut muut kovat luut, arveli töllin akka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti